NEW MOON

Okej, nu har jag sett filmen. Den var inte bra. Och det visste jag ju. Fast jag blev faktiskt lite besviken: Jag hade hoppats att det skulle vara den sämsta film jag sett - men det var det inte. Om Kirsten Stewart hade varit en bra skådespelare, och om regin hade varit bättre över ångestscenerna så skulle den kanske ha fått tre av fem.

Jag räknade alla fåniga saker i filmen och det blev totalt 98 stycken. FAKTA! Andrea körde armbågen i sidan på mig ett antal gånger bara för att jag skrattade åt "fel" saker. Men vissa saker var så himla komiska. När Robert Pattinson gör sin entré i Bellas ickedrömvärld. ROCKMUSIK. SLOWMOTION. SEXY FACE. Hahhahah, jag doooog.


Detta var också mycket underhållande: Bella blöder från sitt huvud, och Jacobkillen står hukad vid henne och säger:
- That's alright.
Han reser sig upp, kameran följer efter och - han drar av sig tröjan. Jag asgarvade och tänkte "Så lite strippande ska få henne att må bättre?", men det var för att tröjan skulle stoppa henne blödning. Men förmodligen så fanns det inte i boken, utan det där var bara något för att låta pojken visa upp sina muskler. Och han är INTE snygg om någon knäppis tycker det. Han är sååååååå ful.
Over and out.
PS. Bilden är totalt mytomanisk. Robert Pattinson är sååå mycket hårigare än sådär.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0