ögon. läppar. kind. fjärilar. energi. jävla bajs

Ingen vidare morgon. Jag har varit liite svag och darrig, men jag har klarat mig igenom dagen!
Jonatan kom med ett ganska roligt förslag på lunchen idag. Han vill nu att jag ska "fundera" på hans erbjudande. Vad är då detta erbjudande? Jo, han vill betala mig för att ha sex med en kille. Och han är faktiskt seriös. Det är ganska skoj tycker jag, men överväger inte direkt att tacka ja - jag är (faktiskt!) inte prostituerad!

Ikväll ska jag gå och lägga mig dödligt tidigt. Både kropp och själ behöver det. Jag ska bara städa undan lite, (försöka) äta kvällsmat och eventuellt läsa lite ur Roger Moores självbiografi.
Och givetvis förtränga ögonen, läpparna, kinden, fjärilarna och energin. Det här suger. OCH JAG MÅSTE SLUTA PÅMINNA MIG SJÄLV GENOM ATT SKRIVA DET ÖVER ALLT. Jag skulle ju inte vattna. APPROPÅ, jag har inte vattnat Edvin!
Hejdå.

Kommentarer
Postat av: Lillasyster

HAHHAHAHHAHAHHAHAH DU MÅSTE SEEE JAG DÖÖÖR



DET ÄRR DU; WANNABE BATMAN



http://www.youtube.com/watch?v=NgCM46CSwd8&feature=popular

2009-11-02 @ 19:35:49
Postat av: Annika

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA jag håller med din syster. DET ÄR DU!!! :)



Hysteriskt roligt!

2009-11-03 @ 05:55:15
URL: http://aannikaas.blogg.se/
Postat av: Eddie

Edvin behöver vattnas min vän :D

2009-11-04 @ 09:10:43
URL: http://ingentingnyttundersolen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0