Scenografifilmen: Klara, + cancer

VI ÄR KLARA MED FILMINSPELNINGEN. Ääääntligen. Nu finns det inga problem (för min yrkesroll åtminstone) under resten av produktionen. Fantastiskt trevligt.
Nu ska jag ägna mig åt att överleva natten. Jag misstänker nämligen att jag har fått cancer, som förmodligen kommer ge mig hjärtstillestånd under natten eller växa sig och på så vis kväva mig. Mamma påstår att det är halsfluss. Men som ni vet så har jag inte haft feber den senaste tiden vilket gör att cancer låter mer rimligt. Hur som helst: Imorgon är det vaccination mot svininfluensan som gäller och då ska jag prata med vaccinationsfolket om det. Så dom kan sätta sprutan i halsen på mig i stället eller vad dom nu anser är bäst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0