Skinn och chokladmoussetårta

Jag lyckades komma på ett botemedel mot min fruktansvärda dåsighet efter båtresan igår. I min jakt på vatten i bilen på vägen hem så var det enda vätskeaktiga jag fann red bull: Så jag drack det, och dåsigheten försvann! Super. Så jag åkte hem till Isa var att umgås de sista timmarna av hennes överraskningsmiddag. När alla åkt hem så låg Isa och jag och pratade lite innan Isa somnade mitt under mitt livs historia. Vi gick upp halv sju imorse, kollade film och sen åkte jag hem. Senare idag så ska jag och Malin fortsätta filma på vårat projekt, men först ska familjen till stan. Kvar är jag hemma och typ spelar Sims.
Hyfsad sammanfattning av helgen hittills. Hej så länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0