Sömn tack

Igår trodde jag verkligen att dagen skulle överlevas ensam, men vid tre sådär så fick jag ett nervöst anfall och var tvungen att höra av mig till Simon. Så han, jag och Pontus spenderade kvällen tillsammans. Delvis bara jag och han. Det var mysigt. Dock så "missade" jag att "ta med en dvd" = dvdspelare och inte en film. Och han har ingen dator. Galet. Men det var inget fel med att bara sitta och prata. Det är väl egentligen ganska mer socialt.

Jag var inte hemma förrän efter tolv så nu är jag sååå trött. Usch. Men jag har i alla fall lyckats komma ihåg saltet i gröten denna gång. Success. Nu ska jag BARA göra mig i ordning, diska, packa och ställa in den förbannade cykeln i förrådet. Idag åker jag hem till Åskebro/Västerås - Isa fyller år. Det ska bli trevligt men jag kommer inte orka. Resan hem gör mig alltid jättedåsig och seg. Och nattens sömn förbättrar inte saken.
Tjosvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0