Sweet dreams are NOT made of this

Nästan, men bara nästanEtt av dom värsta tingen är att vakna och ha en dröm kvar i huvudet. Du blir kort tillfälligt deprimerad utan anledning. Jag hade massa mongodrömmar i natt som utspelade sig i min lägenhet, vilket var extremt obehagligt. Men den sista morgondrömmen var ooootroligt trevlig. Ingen större grej egentligen men i drömmar så kan minisaker vara himlen. Och ungefär så var det. Det handlade om FEM minuter! FEM MINUTER som den där personen skulle få spela klart sitt Riskspel på. Varför måste klockan ringa innan dom minutrarna är klara? Mongo.
Tänk er att ni ska ha sex med Johnny Depp eller något - men inte får det. Ungefär så mycket sög min dröm. Plus att när jag vaknade hade jag ont UNDER rumpan, hur gick det till?

Igår så var Joanna och Andrea hos mig. Vi bakade en kladdkaka och satt och pratade. Vi skulle sett en film men det blev aldrig av. Joanna åkte vid tio, men Andrea stannade någon timme till. Mycket trevlig och uppskattad kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0