Att inte kunna krypa ner i sängen

Hallå i stugan. Nu har jag inte skrivit sedan min egen födelsedag, men det gråter ingen över.
Jag känner mig så himla slut just nu. Jag åkte med båten hit till Visby igen, och det betyder väldigt lite sömn. Och nu fryser jag även om fötterna. Usch. I kväll kommer i alla fall allt skolarbete vara klart, så sedan har jag en tid av lugn. Dock kanske ingen längre sådan - idag börjar filmperioden. Det betyder att jag inte har svenska, matte osv på ett tag, men en filmproduktion där kan vara väldigt ansträngande. Sena kvällar och otroligt mycket att tänka på.
Hur som helst så kommer Eddie nu på fredag och det är enooooormt efterlängtat. The boat that rocked, höstpromenader och allmänt mys.

Nu blir det att ägna tankarna åt pedagogiskt ledarskap (ind. val direkt på morgonen). Pusshej.

Kommentarer
Postat av: Joseph

Mjau.

2009-10-26 @ 14:00:19
URL: http://socialasituationer.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0