BEWARE

Ond och elak

Min lillasyster är ett litet pubertetsmonster som svänger mellan att vara gullig liten bebis till scitzofren elak och sur tonåring. I natt drömde jag att hon var någon extrem form av det senare. Jag minns inte vad det var hon gjorde, men hon var verkligen hemsk. Ond helt enkelt. Jag var ledsen och frustrerad och ville bara slita henne i stycken, vilket jag försökte (/uttrycka min frustration tror jag det handlade om) - men det gick inte. Hon reagerade inte på när jag drog i hennes hår eller slog henne. På allt detta hade jag en hemsk känsla som inte riktigt går att förklara - typiskt drömmar alltså. Jag vaknade med ett ryck, fortfarande kvar i drömmen och ville bara gråta ögonen ur mig. Jag snyftade i några sekunder, men kom sedan sakta tillbaka till medvetandet. Då gick jag och drack vatten och kollade på klockan, sedan mycket ledsen kröp jag tillbaka till sängen.

Ett av de största och mest intressanta mysteriumen för mig är drömmar. Hur fungerar det egentligen? Det finns så himla mycket skumt inom det ämnet. Tack och lov så brukar jag inte drömma mardrömmar som ovan allt för ofta.


Kommentarer
Postat av: Lillasyster

Jaa det var ju bara en dröm! Lilla gosiga Malin är aldrig elak. Hon är som en ängel. Lyser godhet om henne.

Älskar dej

Pussbajs

2009-10-29 @ 00:59:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0