Dagens gulligaste

Ur en artikel av Sydsvenskan om barns mardrömmar
"Olivia ser allvarlig ut när hon berättar om lejonet som åt upp en person som Olivia känner. Fotografen frågar Olivia vem det var som blev uppäten. Motvilligt svarar Olivia att det var hennes lillasyster Martina.
-  Men det var bara en dröm, skyndar hon sig att understryka. Jag vaknade och då såg jag Martina.
Olivia och Martina sover i samma rum, och när Olivia vaknar efter att ha drömt något otäckt brukar hon titta på Martina.
– Min syster drömmer bara fina drömmar. Efter att jag har tittat på henne så drömmer jag också fina drömmar."

Kommentarer
Postat av: Lillasyster

HAHAH vad gulligt :D<3

puss

älskar dej

2009-10-07 @ 17:10:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0