JUNGFRUSKÄNDAREN

På fredag ska jag göra min debut i radio. WOOOOW. Mitt första steg inom kändisskapet.
Jag blev tillfrågad av Jacqueline idag tillsammans med några andra från klassen. Så det blir vi och några från trean också som ska prata om programmet. Det lär väl hamna på webben så att jag kan länka det här. Jag har ingen aning om jag kommer säga något, men jag kan väl säga "mm" för att få höras lite.

Nu gör jag historia och det suger. Men jag går inte och lägger mig förrän jag är klar. Vilket kan betyda att jag aldrig går och lägger mig. Jag ska knarka kaffe men inte så att jag får hjärtklappning (har hänt, mycket obehagligt). Om tröttheten smyger sig på allt för mycket så går jag ut och joggar, med risk för att bli knivhuggen eller något annat förskräckligt.
Back to business.


Kommentarer
Postat av: Eds

Svar: I will!

2009-10-14 @ 20:09:41
URL: http://ingentingnyttundersolen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0