'Kärlek som en barnslig lek jag minns'

Ingen av dessa denna gång!Jag gillar mitt liv väldigt mycket just nu. Trots att pitchen i stället för att hållas torsdag nästa vecka (som Arvid informerade mig igår) ska äga rum imorgon.
Varför är jag då så nöjd? Jo, först och främst så närmar sig julen sig med stormsteg - och min ekonomi har visat sig tillåta mig att njuta julklappsköpen fullt ut. Imorgon kommer Eddie och vi ska ha det supermysigt hela helgen (The boat that rocked, annan bra film, höstpromenader, mysmatlagning och prat.. åhh).

Och jag är inte kär i Eddie som en person på facebook trodde. Rättare sagt: Jag skrev "Eddie ♥" (p g a ovanstående) och min mammas kompis (mycket trevlig, vacker och intelligent kvinna) kommenterade "aha, my lips are sealed, I wont tell mama ;-)". Hon misstog som så många andra att Eddie var en kille. Ganska skoj tycker jag. Och faktiskt så har jag en liten crush. Fast inte precis så att jag skulle skriva "ärintesäkerpåvadhanheter ♥" någonstans på den här jorden. Men han är äkta. HAN FINNS PÅ RIKTIGT! Eller ja, förstås: Rhys Ifans finns också på riktigt men är inte särskilt nåbar. Ni förstår vad jag jämför med?

Och för att jag lätt blir missförstådd när jag luftar sina känslor så ska jag förklara hur min skala ser ut: Crush = längtan att vara fysisk med personen ifråga | Förälskad = antingen jättelängtan att vara fysisk, eller både längtan att vara fysisk och att få lära känna personen i fråga | Kär = kär. Kär på det viset alla brukar tro när jag säger crush eller förälskad. Man bryr sig faktiskt om ifall personen dissar en. Blir LEDSEN. Vilket jag inte blir om jag personligen har crush eller är förälskad. Om möjligt lite förudmjukad eller irriterad.

Inte mycket röd tråd i det här inlägget! Blir till att skaffa det i min pitch i stället, så... jag lämnar er åt era öden. Tjingeling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0