'Nothing's worrying me'

lycklig Emelie -07Sådär, nu har jag höstpromenerat! Mitt förra inlägg var gay men det blir så när jag blir impulsglad (=bilden).
Hur som helst så var promenaden jättemysig. Jag pratade först med mamma och pappa i telefon, dom hade tänt brasan för första gången i år. Jag är verkligen avundsjuk på det, men jag är hemma nästa helg och förhoppningsvis är det bra brasväder då också.
När jag skuttade genom Visby innerstad med 60talsmusik i öronen så cyklade olyckligtvis skolans snyggaste kille förbi mig. Men inte ens det kunde förstöra min glädje. Trots att jag uppenbart inte var världens vackraste osminkad, i mjukisbyxor, gympaskor och en stor regnjacka med huven slickad mot pannan. Men när han tittade på mig så tänkte han säkert bara: "Åh hon går ju på min skola! Hon är väldigt fin osminkad, och det plus kläderna i det här vädret måste tyda på att hon är en naturnära, oegostisk, oytlig och sympatisk person." Utan tvekan!

Nu ska jag sjunga och dansa till The boat that rocked soundtracket (inget ovanligt musikval) medan jag gör pastaröra (bacon och creme fraiche tomat/basilika) - muuums. Jag skulle uppskatta lite sällskap, men klarar mig bra på egen hand. PUSS
PS. Om bildvalet: Jag hittade massa bilder på mig själv och andra som jag inte sett på åratal/inte minns. Denna är tagen för två år sedan. Varför den är här: JAG ÄR GLAD, som jag nämnt.

Kommentarer
Postat av: lilla grisen

baconberoende?

<3

2009-10-03 @ 21:22:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0