I wish it could be Christmas everyday

Jul i Åskebro är det bästa som finns

Julen är något av det absolut bästa jag vet. Jag har längtat sedan augusti på att årets heliga högtid ska infinna sig. Och ja, lite fusk har det blivit p g a jag och lillasyster håller på med ett projekt som rör ämnet. Men för att jag inte ska sätta igång och drunkna i julmusik och pyssel redan nu har jag satt ett datum. Och tro mig, det behövs. Fredagen den 20e november smäller det. Då får jag se Sunes jul, Love actually, Barbie i en julsaga och Nötknäpparen hur många gånger jag vill. Jag får pyssla och lyssna på Wonderful Christmastime tills jag kräks om jag så får lust.
Nog för att jag inte har några förhoppningar på att få en endaste flinga snö, men julstämningen kan ingen ta ifrån mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0