London 2009: Ovanlig och enormt fantastisk födelsedagspresent

Min resa till London har varit kändistät. Först Stellan Skarsgård, och sedan Helena Bergström och Colin Nutley.

Jag har bara skämtat om allt som har med London och Rupert Grint att göra. Alla "Ron naken Ron naken" har bara varit skojiga inteensdrömmar. Nej, jag har inte träffat Rupert Grint. Och jag trodde aldrig att jag skulle få göra det heller. Men inte någon annan person heller för den delen. Och VERKLIGEN inte någon från Harry Potter.

Gissa vem som jag gick förbi idag? En lång och gänglig ung man, fortfarande rödhårig (=inspelningarna inte avslutade). Oliver eller James Phelps. Alltså; Någon av de som spelar Fred och George Weasley. Helt otroligt. Helt MAKALÖST. Jag blev helt stum, kände en mystisk värme spridats i bröstet, en exalterad känsla smyga ner mot tårna och drog upp mobilen för att skicka ett sms till Eddie. Sedan höll jag på det ett tag innan jag berättade för Malin, och senare mamma och pappa.

Och jag vill understryka; Det kunde inte ha varit någon som var lik, eller något annat kanskeaktigt. Det var någon av dem. PÅ RIKTIGT. Utan destinerande lilla tvivlandet i sikte.
Wow.


Kommentarer
Postat av: Eds

Fred och George, James och Oliver. Fyra personer (två personer, beror på hur man ser det) som har inspirerat mig till så mycket.. Nej jag sätter punkt här och nu för skriver jag längre så kommer jag inte att lämna ett öga torrt och jag vill ju såklart bevara er era eyeliners!

2009-10-22 @ 19:25:47
URL: http://ingentingnyttundersolen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0