London 2009: Robert Pattinson in my dreams

Igår när Malin och jag var inne på HMV (film-och muiskaffären) så fanns det OTROLIGT mycket Twilight-grejer. Allt med Robert Pattinson i fokus. Spel, olika filmutgåvor, kalendrar, böcker m.m. Flera böcker om bara Robert Pattinson.

Vad blev resultatet av det? Jo, att jag drömde om honom. Men inte särskilt speglat av mina "usch", "blä" och "men herregud" åt alla produkter. Nej, vi kysste varandra (upp och ner). Jag har ingen aning om hur det kom sig, men irriterande nog var det väldigt trevligt. Han var jättebra på att kyssas, och jag minns att jag tänkte "wow, han är ju bra, det måste jag berätta för mina kompisar". Han var faktiskt ganska sexig, blä. Och hans hår var inte alls otvättad och flottigt som det är i verkligheten.
(jag lyckades inte hitta någon bild som speglade min dröm"Rob" (han kallas tydligen det, enligt lillasyster som är jättekär i honom). Skönt. Jag var nästan lite rädd att jag hade joinat the dark side)

Tillägg: Lillasyster Malin berättade att hon också tidigare drömt om Robert Pattinson. I en datasal då de hade börjat något form av förspel. Men sen kom Eddie (!!) och han sa:
- Nej nu får du gå, nu ska jag ha sex med Eddie - det är hennes tur.
Ganska skoj tyckte jag.

Kommentarer
Postat av: Lillasyster

Hmhmmm JAG Är inte kär i robert. För om jag skulle det skulle jag inte berättat min dröm!

Pusssbaajs

2009-10-20 @ 22:53:54
Postat av: Eds

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHA! JAG DÖR! KALASKUL!

2009-10-21 @ 16:31:20
URL: http://ingentingnyttundersolen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0