MAC

Blogg.se och en hel del andra internetsidor vägrade att fungera för mig denna morgon, = inget blogginlägg.
Nu sitter jag på fotot med en macbook och bränner mina bilder till en DVD. Macdatorer suger verkligen. Som min bror som säljer en hög macprodukter säger: Folk köper bara det för att vara inne. Nästan ingen vet vad det egentligen innebär. Sen är det många mediatyper som ska ha för att alla andra har det och då drar slutsatsen att det är bra. Allt media jag har på skolan har mac, men är det någon som kan förklara för mig VARFÖR vi ska ha mac och det ska vara så mycket bättre? Nej.

Jag arbetade flitigt på veckans lista igår (personer man vill ha sex med), men det tog väldigt lång tid. Så den kommer upp senare. Nu ska jag göra en kontaktkarta över mina digitala bilder. Hej svej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0