Mys tills you pys

Det verkar inte som om jag är den enda som haft en hård natt. Både Anna och Eddie verkar ha lidit sig igenom dagens första timmar. Min planering gick inte hela vägen, så nej jag är inte klar med min uppsats. Det var mycket ångest och några snyftattacker under natten. Frågeställning var det huvudsakliga problemet, och efter att ha fått "snilleblixtar" som sedan visade sig vara skit så blev det lite för mycket. Men tillslut fick jag en riktigt snilleblixt och nu har jag ett rakt spår till de sista raderna. Dock måste jag när jag är klar höra av mig till min lärare för jag har en del frågor angående fotnoter (bl a). Sängdags klockan tre, upp klockan åtta för att jogga. Nu ska jag dricka upp kaffet, skriva lite till och sedan bege mig till bibblan för att låna en bok som verkar bra.
Jag har skapat en låtlista vid namn "Mys till you pys" som ska hjälpa mig genom de hårda timmarna. Lugna och mysiga låtar helt enkelt. Målet med dagen är att hinna se mina två lovefilm-filmer (de måste skickas tillbaka innan brevlådan töms igår).
PÖSS

PS. Jag fick ett litet roligt sms av min pappa nyss. Det innehåller på raken ":) :) :) :) :) :D". Funkar om man vill uttrycka sig själv extra tydligt.

Kommentarer
Postat av: Eds

Kan du inte länka "Mys till you pys"? :D

2009-10-15 @ 16:54:30
URL: http://ingentingnyttundersolen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0