Oövervinnlig

Igår så blev jag klar med historieuppsatsen. ROCK N ROLL. Två minuter i deadlinen. Och då var det ändå inte så mycket att göra. Men jag åkte såklart båt och då dog datorn och sen var jag inte hemma förrän kvart över nio. Dock så känns det som om den inte är så jättebra eftersom det stressades lite på slutet. Jag har säkert glömt något jätteviktigt. Plus att jag drömde massa drömmar om allt jag kunde göra bättre, även om de inte riktigt stämmer. Men vem bryr sig. Nu är jag fri och imorgon åker jag till London. Nu ska jag till Eddie och äta frukost tillsammans med mina närmaste vänner. Minus Isa tror jag.
Nu ska jag sätta fart på familjen så att jag kan komma till Eddie i tid. TJOSVEJS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0