Radiodebut

Jahapp, då har man gjort sin debut i radio. Dock så hann man inte intervjua mig, MEN jag fick svara på vilken min favoritfilm var. Och jag svarade förstås ett helt otroligt svar: "Försoning". Och efter att ha lyssnat på programmet sa jag tydligen "ja" efter det också. Det har jag inget minne av. Förhoppningsvis så är det inget tics jag har, att säga "ja" omedvetandes hela tiden.
Programmet hette Maries café och var faktiskt som ett café. Gratis fika (jättegott) med små bord där folk satt. Ett gäng pensionärer som bara lyssnade, ett gäng kettlebellsare (idrottare) och sex från min skola (2 ettor, 2 tvår och 2 treor). Sedan så var det fyra musiker som bildade ett band som hette Oktober som spelade/sjöng/intervjuades emellanåt. Så ja, ganska förståeligt att jag inte hann bli intervjuad. MEN det gör mig inget.

Vill ni höra hela programmet och mina klasskompisar prata om film- och scengymnasiet m.m. ska ni trycka på de två länkarna: Del 1 och del 2.

Här är delen jag är med i, och jag säger mitt i typ tre minuter innan programmet är slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0