Söndag

Jag älskar den här dagen. Jag har vaknat tidigt av mig själv, joggat, ätit kanelbulle, druckit kaffe, spillt ut kaffe över hela sängen, läst, suttit hur länge som helst vid datorn och lyssnat på vinden och regnet utanför. Jag har inte fått dåligt samvete över någonting. Jag tycker det är fånigt att få dåligt samvete över fåniga saker, men man kan inte rå för sig själv.
Det enda som saknas idag är ett badkar när det börjar mörkna. Då skulle jag tända femton ljus och bara vara. Dyka ner och känna dendär feberkänslan när vattnet är så pass varmare än huvudet. Försöka läsa en bok men inte orka hålla upp den så att den inte bli blöt. Lägga undan boken för jag blir störd på saken. Gå upp för att jag knappt kan andas för att har alldeles för varmt vatten. Lämna det och hoppa ner igen senare. MYYYS.

Kommentarer
Postat av: Anna

Sv: Jag kommer definitivt fortsätta så! Underbaaart :D

2009-10-04 @ 16:53:12
URL: http://nitton9tre.blogspot.com
Postat av: Joseph

sv: Haha. Fast svt 2 visar ju iofs väldigt sällan bra saker ändå.



Fan vad mysigt det där verkar. När jag är klar med min hemtenta ska jag tända ljus, dricka oboy och lyssna på red house painters, bara för att jag kan.

2009-10-04 @ 17:23:45
URL: http://socialasituationer.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0