All of the day and all of the night

Jag har haft en mycket trevlig dag. Uppe en timme innan tuppen, snabb iordninggöring och sedan på mörk morgonpromenad med lillasyster. Hem, frukost och halv åtta bar det iväg till skolan med mamma för utvecklingssamtal. Det gick bra, men jag fick inte tillbaka svenska- eller engelskaarbetet. Staffan förde vidare en mycket trevlig spontan kommentar från en annan person, som jag dock gärna behåller för mig själv. Delad glädje påstås vara bäst, men jag vill då välja vilka jag ska dela den med!

Efter utvecklingssamtalet har tiden gått åt till att se Skärgårdsdoktorn, gå runt på stan, lite mer Skärgårdsdoktorn, handla mat och godis och sedan ville Malin se The boat that rocked (hon lyckades somna när vi såg den senast). Så det blev The boat that rocked. När det var ca 40 minuter kvar ställde jag mig i mitt kök och gjorde god mat till de andra. Jag lyssnade till det grymma ljudet från filmen. Alltså stekte jag twistandes bacon till bland annat End of the world och Dancing in the streets.
Jag har en sextiotals-kväll på gång säger jag bara.
Nu ska jag ägna mig åt annat. Som jag sa till den festande Eddie, inspirerat av gissavad; Rock all of the day and all of the night!

Kommentarer
Postat av: Eddie

Som svar på frågan, nej det har inte hänt nått jag bara filosoferade mig till nya mentala mognadsnivåer.

Det verkar som att du haft en mysig helg:D

Jag älskar dig, vi hörs.

2009-09-26 @ 10:58:11
URL: http://ingentingnyttundersolen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0