Brev på posten...

Jag fick idag två brev som varmt lyste upp mina lilla reklamhög innanför dörren.
Det första var från min lillasyster som fick mig skratta. Hon hade skrivit fel många gånger och strykit över orden, men det gick fortfarande att se dem. "Vinidruvor" istället för "Vinigummskulor" (fast ord nr 2 var ju i för sig också fel). Jag gillar starkt ordet "genom-frössna".
Brev nummer två var från Gotlands musikalkompani som talade om att jag inte kom med bland de sju som fick en plats (OJ VILKEN ÖVERRASKNING VERKLIGEN). Men däremot så är jag garanterad en plats nästa år! Jag är inte riktigt säker om jag vill ha den dock, men jag har ju ett helt år att bestämma mig om jag vill dit och skämma ut mig igen.

Nu är jag lite höstsjuk vilket både är jobbigt och mysigt. Jobbigt (speciellt i skolan) att näsan rinner och huvudet är tungt, men samtidigt kan man med gott samvete krypa ner och göra exakt vad jag vill. Hösta helt enkelt! (hösta = mysa på hösten) Jag vägrar dock blankt att snora på lördag.
Nu ska jag se Notting hill och få en Rhys Ifans-orgasm. PUSS PÅ ER.

Kommentarer
Postat av: Eddie

Vad ska du göra på lördag? :P Lägg märke till hans rumpa ;)

2009-09-16 @ 19:57:38
URL: http://ingentingnyttundersolen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0