Den ultimata önskelistan

Mysfaktorn är hög i min lilla lägenhet. Jag har tänt ljus i köket och äter en god spenatbladssallad med en kopp te till. Snart ska jag prata med min lillasyster i telefon och sedan ska jag försöka avsluta dethemligaprojekt-manuset. Jag klurar lite på min önskelista (fyller 17 den 21a oktober för er som missat det!) och det går väl sådär... Jag är inget jättefan av födelsedagar helt ärligt. Av flera anledningar. Oavsett så önskar jag att jag var liten och kunde göra en rolig önskelista. Jag menar: Vad ska man önska sig när Barbie, Lego och Duplo är ur bilden? En äldre ultimat önskelista garanterar att man blir presentlös:

Ultimat önskelista hösten -09
- Rupert Grint inslagen i ett rött paket
- Ett brev från Hogwarts
- En tidsresa till 60talet, med garanti att träffa Beatles, radiopirater och alla andra coola snubbar.
- Ett presentkort på discshop med summan OBEGRÄNSAD
- En inbjudan att äta middag hos Richard Curtis tillsammans med Nick Frost, Bill Nighy, Alan Rickman, Emma Thompson, Hugh Grant, Keira Knightley, Liam Neeson, Colin Firth, Laura Linney och Philip Seymour Hoffman. Min dejt är Rhys Ifans.
- Ett brev från Gary Oldman
- Ett besök på ett rum, där någon väldigt oförväntat kysser mig pasionerat
- En tidsmaskin som ger mig en tillbakaspolning till min barndom, som jag sedan givetvis glömmer att jag gjort.
- Ett mail från Andreas Deja där han berättar att han vill arbeta med mig.

Kommentarer
Postat av: Eds

Vilken tur att dina önskningar är så OTROLIGT överkomliga, vore det ju JÄTTESVÅRT att hitta något till dig :D

2009-10-01 @ 20:20:18
URL: http://ingentingnyttundersolen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0