En brun landning i drömmarnas värld

Ni vet ibland när man var som helst, när som helst får en 5 sekundrig flashback från nattens dröm? Helt slumpat, utan handling eller poäng bara kommer till en och man fryser i sin rörelse och tänker på det - och ofta brukar följden bli att man skrattar i sitt stilla sinne.
Som ni säkert har gissat er till så hade jag en sådan upplevelse nyligen. Jag satt på matten igår och plötsligt ryckte jag till av minnet av mig själv spy i mitt handfat. Jag vet bara att jag hade en speciell känsla, gick in på toaletten i min lägenhet, hukade mig över handfatet och ofrivilligt (och högst förvånat) spydde ut en brun sörja. Snabbt och smärtfritt. Sedan så försökte jag få bort det så att mamma inte skulle se och då var det som stelnat smält choklad. Vad kan det betyda? Att jag inte bör äta brun mat den närmaste tiden?


Kommentarer
Postat av: Lillasyster

Jag fick en sådan flash-back idag är pappa och jag handlade. Då plötsligt ser jag att jag drömt om pan pizzor, hmmhmm jaja det var säkert en jätte spännande dröm ;)

En vacker låt från disneys, prinsen av egypten.

Vi såg den på so:n och jag fick rysningar när jag hörde deras sång, helst fantastiskt!

Moses tjej tror jag har samma röst som esmerallda, och systern är Carola. Och egentligen gillar jag inte Carola men efter den här låten började jag faktiskt inse hur duktig hon är.

pusshej

älskar dej

/Lillasyster

2009-09-06 @ 07:44:35
Postat av: Lillasyster

Hmmm man kanske ska skicka sidan också... ;)

http://www.youtube.com/watch?v=smOoblpgSOM

2009-09-06 @ 07:46:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0