FELON

Jag var hos Robert med familj igår. Som vanligt var det leka med barnen, äta och sitta och prata vid bordet. Men det sista vi gjorde innan jag åkte hem var att se en film som de hyrt: Felon. Och jag kan faktiskt tipsa om dem. Val Kilmer och Stephen Dorff i ett fängelsedrama som inte bara berör den sjuka miljön och fångarnas känslor, utan också fängelsevakternas (allt från de psykade och de som fortfarande har ett hjärta) och fångarnas familjemedlemmar. Mycket slagsmål och blod, men jag som kan tycka det blir överdrivet accepterade det i denna. Jag tror att det är för att det alltid fanns en anledning till det, och ingen producents idé om vad publiken gillar. Så ja, sevärd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0