FLEET FOXES

Jag sitter inne och ser på den härligt molniga himlen. Jag har joggat och njuter nu av mitt senaste musikfynd Fleet foxes (min historielärare har helt galet bra musiksmak!). Jag vill lyssna på en holländare också men jag minns verkligen inte vad han heter - surt. Det blir till att ta reda på det på måndag.
Idag ska jag bara mysa. Kanske tar en tur på stan för att inhandla hörlurar. Oavsett så ska jag träffa Robert och familj ikväll, vilket var länge sedan.
Igår kollade jag på Brokeback mountain på ettan. Jag har sett den en och en halv gång förut men det var under den tiden den precis kommit på DVD - så det var ett kärt återseende. Ang Lee är verkligen ett geni. Underbar film där Jake Gyllenhaal och Heath Ledger gör några av sina bästa prestationer någonsin. Snyft.

Och jag ska berätta hur det gick på musikalaudition. Snart, sen.
Usch nu vet jag inte var jag ska sätta det här inlägget - musik eller film? Äsch har minst i musikkategorin.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0