gladgubbe

Idag har bara varit mys. Med tékoppen ständigt vid min sida har jag skrivit ett svar till min lillasyster och tittat på mitt favoritavsnitt av Skärgårdsdoktorn. Jag skulle faktiskt kunna se det bara för pojken i slutet. Han gör mig lycklig på ett sorgset vis.

Imorgon åker jag hem och ska se The boat that rocked med familjen vilket jag verkligen ser fram emot. Jag är en sådan att om jag ser en rolig film kan jag se den igen hur många gånger som helst om det är olika människor i sällskapet. Att veta att de kommer skratta och sedan gör det gör filmen ännu bättre.
Sen på lördag ska jag och Isa till Stockholm. Anledningen till att jag åker hem. Jag har väntat så länge på att se Svansjön. Egentligen hela mitt liv - jag har hela mitt liv velat gå på balett. Och snart är det dags! Lördag kommer inte snart nog.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0