Höstmonster

Jag älskar hösten och vintern, och de kommer båda smygande. Jag såg på Skärgårdsdoktorn igår och passande nog var det riktig höst i de avsnitten. Vackra röda färger och svampplockning. Med min kopp te var det fantastiskt mysigt - plus att jag fick inviga min mugg som jag designat åt Eddie. Fast det dröjer ett tag tills hon får prova den för hon ska ju inte hälsa på mig längre. Men den väntar.
När jag skulle sova sedan hörde jag vinden och regnet utanför. Mysigare kan det inte bli! Jag längtar ihjäl mig till mitten av november då man får småbörja med julen. Det ska bli julkalendermaraton med Sunes jul, När karusellerna sover, Mysteriet på Greveholm och Pelle Svanslös. Ren och sann lycka.
Nu ska jag göra mig helt klar till skolan. PUSS

Höstfärger
Isas hus bakom alla höstiga färger.


Kommentarer
Postat av: Eds

Nästa gång du kommer hit kan du väl ta med dig muggen?, när är det förresten? :D

2009-09-24 @ 17:05:58
URL: http://ingentingnyttundersolen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0