SNÖRVELBORED

Det går inte att se klart Notting hill. Vilken lycka inte.
Vad ska jag göra nu? Jag kan ta den planerade joggingturen eftersom jag är förkyld. RB-kvällen vill jag inte gå på (redan 45 minuter försenad oavsett) eftersom det antagligen inte kommer vara filmquiz som förra året. Jag skrev färdigt novellen så pass tidigt på engelskalektionen att jag fick göra vad jag ville och då gjorde jag klart pedagogiskt ledarskap-grejen som jag skulle gjort nu.
Alltså är jag måste-fri. Eller jag har ju Mig äger ingen att läsa ut tills på måndag men det vill jag inte göra nu. Och manusgrejen är uppskjuten till nästa fredag och mitt huvud är för tungt för att göra något jag inte måste (hur kul det verkligen är så klarar jag inte av att tänka utan att det ömmar). Det enda jag verkar klara av är att gnälla. Snörvel. Jag vill se en film men har ingen att se. Lämna gärna en film anonymt i brevlådan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0