Sunday on my mind

Mamma och lillasyster har åkt tillbaka till Åskebro nu. Själv har jag nu på morgonen joggat, sett två Skärgårdsavsnitt och ägnat en timme åt att göra ingenting vid datorn. Jag har druckit kaffe och har tänkt ljus. Väldigt mysigt. Jag skulle kunna slappna av helt om jag inte hade skolarbete, men jag är inte orolig.

Igår var jag hos Robert och familj och tittade på deras nya hus. Flyttkaos i och för sig, men det är fint! Dom har ett helt fantastiskt badrum. Rymligt med fint badkar och steninrett. Sonen Frode hade fyllt år så en stor del av släkten var där, vilket var kul. Jag fick träffa Vonnas föräldrar, Fannys sambo och Vonnas son Linus som är jämngammal med mig. Mycket trevliga allihopa. Resten av de närvarande släktingarna har jag träffat förut.
Av mig fick Frode förresten en musiksaga; Nalle Puh och honungsträdet. Saga fick Skönheten och Odjuret, och sen fick dom dela på Pettsson och Findus målarbok. Jag önskar jag var liten och fick så roliga presenter...


Musiken i Skärgårdsdoktorn, så himla mysig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0