Un, deux, trois

God morgon. Det är torsdag och jag har som vanligt inga lektioner. Bra, för jag är inte frisk. Jag tror inte att jag har feber, utan är bara snorig, hostig, halstjock och lite hängig. Jag brukar inte sova ut på denna lediga dag utan gå upp senast klockan åtta för att jogga. Men eftersom jag inte kan jogga och jag behöver sova ut så fick jag vakna av mig själv. Klockan nio hann klockan bli, och jag vaknade med flera drömmar i minnet. Bland annat en där Rhys Ifans var min nya historielärare, men sedan byttes ut av Micke. Sedan fick jag skjuts av honom och en estet till skolan, men de stannade vid estetens hus för att äta frukost. Skum dröm, men ändå trevlig.
Pappa vill att jag ska sjukanmäla mig imorgon och ta en tidigare båt hem men det vill jag ICKE. Onödigt med massa frånvaro, plus att jag fortfarande vill träffa Rasse och dom på kvällen.

Kommentarer
Postat av: Annika

Krya på dig! :)

2009-09-17 @ 20:10:55
URL: http://aannikaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0