Vårflod

Skärgårdsdoktorn och en tupplur har eftermiddagen innehållit efter skolan. I skolan så var det engelska (vi får tillbaka novellen på utvecklingssamtalet på fredag), svenska och historia. På svenskan var det inga Värsta språket-redovisningar så jag fick tid att göra klart Mig äger ingen-bokuppgiften på skoltid och slapp komma tillbaka klockan två! Min lärare sa att jag skrev som en "vårflod". Ett uttryck jag aldrig hört förut (vackert ord!), men tydligen betydde att jag skrev mycket och med mycket innehåll.

På fredag klockan åtta är det utvecklingssamtal med Staffan och Jacqueline. Skoj! Det ser jag fram emot. Det blir inga lektioner den dagen, vilket passar bra eftersom mamma och Malin kommer imorgon och då kan jag spendera dagen med dem.
Nu blir det manusarbete. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0