WHITE LIES

Som ni säkert minns så var jag på Coldplay för några veckor sedan. Förbandet till dom var White lies som jag la märke till var bra. Men jag koncentrerade mig inte helt på dom (liksom de flesta andra som var där) p g a den logiska anledningen att jag inte kom dit för att lyssna på dem. Dock så tänkte jag att jag kanske borde ta mig en närmare titt på dem. Vilket jag igår gjorde. Så, betyget? Fantastiskt jävligt bra! VERKLIGEN ett musikfynd. Musikalisk uppenbarelse. Jag har redan skaffat mig några favoritlåtar som ni kan lyssna på nedan. (länkar till officiella musikvideos som såklart inte går att bädda in: Death, Unfinished business och To lose my life - To lose my life är verkligen skitbra så om ni ska kolla in någon så är det den)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0