Hans Klinga

Igår var jag på lektion med Hans Klinga. Klassen han hade höll på och lära sig lite dialoger och sådär, så det var inte så mycket nytt jag fick lära mig - men lika glad är jag för det. Det var roligt och jag är en erfarenhet rikare, som man brukar säga. Och sen så kan jag ju avslöja att Hans Klinga inte ALLS är som man kan tro. Eller som jag trodde rättare sagt. Jag räknade med en ståtlig imponerande man som var en aning butter och lite översittaraktig. Om han är ståtlig och imponerande, men butter och översittare? Knappast. Han är mycket respektingivande, lång och stilig, men dessutom otroligt sympatisk och trevlig. Lättsam och rolig och intresserad. Vältalig både till den tekniska och fysiska biten. En av de mest fascinerande människor jag träffat. Nej, om jag var 40+ skulle jag slå till direkt - om jag ska vara helt ärligt.

Kommentarer
Postat av: Anna

Sv: Jo, men jag ska inte färga helt blondt isåfall utan typ slinga. Och mitt hår kommer ändå blekas till sommaren så då är det bara drygt att hålla på och färga brunt :)

2010-04-13 @ 20:03:51
URL: http://nitton9tre.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0