Tommy Körberg i mitt hjärta

Att inte hitta någon bra film i tidningen och sedan slå på tvn och upptäcka Tommy Körberg - bättre blir inte en fredagskväll. Jag hade inte sett Så ska de låta på vet inte hur länge. Jag visste att Peter Settman tagit över, men lite saknade jag ändå Peter Harrysson och de gamla notbladen. Men världens bästa sångare vägde upp detta ganska rejält. Och sedan så kanske man gärna bytt ut Petra Mede till Helen Sjöholm eller någon annan supersångerska - men Petra hade sitt underhållningsvärde! Fast roligast var ändå Peter Magnusson, då han saknar helt musikalisk talang.
Härligt härligt. Jag vill gifta mig med Tommy Körberg. Vad jag kommer gråta den dag han dör.
Avsnittet kan ni se här: http://svtplay.se/t/102966/sa_ska_det_lata

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0