"Do you think I want to look at you like that?"

Jag hade en ganska jobbig dröm innan jag vaknade imorse. Men innan drömmen blev jobbig var den desto trevligare. Ni vet Patrick Dempsey? Som är med bl a ”Brudens bäste man”, ”Grey’s Anatomy” och ”Valentine’s day”?

Jag drömde att han av någon anledning var i mitt lilla kök här i Visby. Jag stod vid min spis, och han stod bredvid vid diskbänken. Han skulle precis gå och jag kände hur jag egentligen längtade efter honom. Och så såg han plötsligt på mig och snabbt gick han emot mig. Med sina händer fick han mig att backa rakt in i fönsterbrädan och fönstret. Han var nära, och jag tänkte: ”Herregud händer det här? Det är precis som i en film”. Och så kysste han mig. Och jag kysste honom. Och sen gick han. Han skulle till sin fru eller något.
Och det hände ju tyvärr inte på riktigt. Även om det inte var någon film.

Kunde varit jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0