"I'm English, we like to be cold and wet."

Åh jag har fått tillbaka ångest över mitt slutprojekt. Jag tyckte jag hade en asbra idé omkring det här, vilket jag mejlade min manuslärare om. Dessvärre så tyckte han att jag skulle skriva ett nytt manus, ” Inte för att jag tycker ditt scenografimanus är dåligt på nått sätt utan mer för att jag tror att du kan skriva något som är ännu bättre”
Vilket är sant. Men han missade min poäng totalt. Men hans tankar gör att jag inte riktigt kan behålla mina egna i samma riktning. Och ändå så verkar han inte riktigt ha fattat vad mina var (trots ett mejl i längden av en a4). Åh BAJS. Jag får gå till min andra lärare. Och sen får jag prata med honom igen. Att allt ska vara så problematiskt! Jag som försöker vara lite effektiv här!

Nej nu ska jag sätta på mig min nya tröja och göra mig vacker. Det får mig nog på bättre humör.
(citat ur "A single man" i rubriken, om någon undrade. Bra film. Se den.)


Kommentarer
Postat av: Eddie

Jag skulle vilja ha någon som kan säga, Im English!

2010-08-29 @ 19:37:06
URL: http://ingentingnyttundersolen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0