Är lite... arg

Nej. Nej. Nej. Nej. Nej. Nej NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ.
Jag har sagt det hundra miljoner gånger till Caroline nu. NEEEEEEEej. Jag såg nyss på msn att Nickelodeon-B-fjant-mes-Jonas Brothers-Miley Cyrus-människan har BLIVIT TILLSAMMANS MED JAKE GYLLENHAAL. En NORMAL och BEGÅVAD och SNYGG och ALLDELESFÖRBRAFÖRHENNE-person. Jag dör. JAG HATAR HENNE. VARFÖR. Jag är upprörd. Sen kanske man undrar varför jag bryr mig. Egentligen. Men jo. När jag ser upp till någon ska den inte behandlas med skit. Nu kommer jag inte kunna sova.

Uppdatering. Caroline säger nu "det kunde vart värre". Men nej. Det kunde det fan inte. Hon är liksom.. GAH. Hon har varit tillsammans med Taylor Lautner. Detta är fruktansvärt. Jag förlåter aldrig Jake Gyllenhaal för detta.


Kommentarer
Postat av: Malinpalin

det hade vart värre om han blivit tsm med amy diamond

2010-12-12 @ 09:30:37
URL: http://undersolen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0