Ett stort krönika-ÄSCH

Jag brukar då och då få ett sug för att skriva en krönika, men brukar sällan göra slag i saken. Men den senaste tiden i och med att ”Tunboplanket” startades (Tunboskolans elevsida) så har jag skrivit en del, som skulle publiceras där. Dock så fick jag igår reda på att dom lagt ner det hela, p g a lathet och tråkmånsiga gener. Jag kände mig en aning snopen. Och besviken. Var ska jag då göra av allt arbete? Det kanske känns självklart att mitt forum borde vara här, men faktiskt så har jag inte tyckt att de passar in. Men nu känner jag bara ”äsch”. Bara för att jag inte brukar göra annat än ordbajsa betyder det väl inte att jag inte kan publicera något med lite mer mening i sig. Så, mina vänner: Nu har jag bestämt mig för att dessa krönikaliknande grejerna FAKTISKT ska gå att läsa här. Sen så får vi se om det passar eller inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0