Älsklingskväll

Igår så var Rasse och David här. Dom är verkligen två av mina älsklingspersoner. Helt underbara och så roliga. Vi kollade på Iron man, Tropic Thunder och OS störtlopp. Ingen är väl intresserad av den tävlingen, men det var väldigt kul om man ser ur sin egen synvinkel. Dom åkte hem vid halv fyra, gjorde mig inte ett dugg! Plus att jag under deras besök lämnade in min hemtenta i tid. Jag är awesome.
Snart kommer Isa och hämtar upp mig, och då ska vi hem till henne för att äta frukost. Mys! Senare ikväll kommer Annika, Anna och Eddie ansluta sig. Asbra. PUSS.

Kommentarer
Postat av: Anna

Är väl ingen klenis heller, klart jag kommer trots malins sjukdom :D så länge det är okej för henne såklart. PUSS

2010-02-20 @ 12:50:27
URL: http://nitton9tre.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0