Ess Ön Dag

Jag överlevde gårdagens 12 timmar inspelning. Lite ledsen är jag för att Caroline ironiskt nog gick och blev sjuk igår, hon skulle sovit över för att vi idag skulle äta frukost och titta på Sound of music. Ha världens mysigaste dag med andra ord! Men jag har fått klara mig ensam. Hittills har jag spillt ut en mugg kallt kaffe i hela soffan, dödat en spindel och sett Baksmällan och en dokumentär om Walt Disney som min lärare Staffan lånat mig. Vad händer härnäst? Jag ska försöka få klart manuset klart och sen hoppas att en hög konstnärsgrejer dimper ner från taket (jag är fortfarande sugen på att teckna Grace Kelly).
Hej så länge. Och grattis till Simon Pegg som fyller år idag! Till hans fyrtioåriga ära så länkar jag här med en väldigt rolig scen från hans serie Spaced. Helt klart något för Annika: http://www.youtube.com/watch?v=_P7dileY9sY

Kommentarer
Postat av: Annika

Hahahaha! Något vi absolut borde börja med :D

2010-02-14 @ 15:05:11
URL: http://aannikaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0