Filmen Saknad: Rolig rutin

Inspelning varje dag efter skolan känns som en rutin nu. Jag är inte nervös utan bara gör mitt jobb av mig själv utan att tänka, ibland blir det fel men ingen dödar mig för det - inte ens jag själv. Och så har jag ju så himla kul. Alla killar är så galet roliga att jag nästan skrattar nonstop. Ludwig heter ljudkillen och är ironiskt nog ett ljud hela han. Han är så gaaaalet bra på ljudeffekter med munnen. Eddie skulle dö om hon träffade honom (vilket hon kommer!). Annika också om jag tänker efter.
Marcel tecknade för den delen av Ludwig idag. En snabbskiss som blev jättebra, himla duktig kille det där. Och väldigt trevlig. Och givetvis rolig.

Nu ska jag göra klart mitt manus. Sovmorgon imorgon, yeey. Jag ska ta igen all ledig tid jag inte haft (fast egentligen bör den tiden läggas på läxor som ska in fredag, menmen).
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0