Galenpanna

Jag förstår verkligen inte varför Paulo Roberto MÅSTE skrika i sin spotifyreklam. Nog för att det är inspelat med dåligt ljud, men det funkar utan att höja rösten. Jag blir galen!

Annat jag blir galen på är min mobils nätverk som fortfarande inte funkar. Och mitt internet har också strulat nu. OCH Facebook vilket hindrat mig från att skicka alla fina mejl jag skrivit till mina vänner. SÅ STÖRIGT.
Annars då. Jag överlever med läxor och för mycket krävd närvarande tid under produktionen. Idag blir det dock lite variation på filmarbetet: Jag ska vara med och titta på en regiövning de ska göra med skådespelaren. Roligtroligt!

Pusskram så länge!

Kommentarer
Postat av: Annika

Men det är något fel på facebooks mejl. Kan heller inte kontakta dig. Men postade det som skulle skickas på bloggen istället. Så då kan du ta del av det i alla fall. Herregud vad självupptaget det lät... Hm, aja läs om du vill. Fann det i alla fall humoristiskt. :)

2010-02-05 @ 11:13:35
URL: http://aannikaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0