HIKP

Jag gör faktiskt annat än lyssnar på Powerpuffpinglornas signaturmelodi nu för tiden. Det verkar som om jag har blivit en mycket upptagen och viktig person! Eller åtminstone en med mycket klotter i kalendern. Något form av skolarbete ska lämnas in varje dag denna vecka, jag har ofrivilligt blivit sittandes med galet mycket scenografijobb till treornas slutproduktion, det är EAG-forum (elevråd) idag och sedan så har Annika och jag gjort en pakt!

HIKP heter den, även om jag tror att innebörden "Hoppa i Kolbäcksån-Pakten" nog har ändrats en aning. Men vad gör det. Den går ut på att fånga hattifnattar, binda dem vid träd, och se om dom är något att ha. Deal!

Kommentarer
Postat av: Annika

Vi behöver nog inte ens binda fast dom. Har en känsla av att de stannar kvar ändå. Hehe!

2010-02-02 @ 15:38:03
URL: http://aannikaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0