Mustascher och morötter

Att min lärare Micke sa åt mig att låtsas att det oönskade mintgröna pappret var en mustasch var förmodligen dagens mest otippade.

Vad annars? Mobilen funkar fortfarande inte och jag blir allt mer irriterad på det. Eller nä. Fortfarande exakt lika irriterad, men det är så det räcker och blir över. Facebooks strul irriterar mig mer med tanke på de meterlånga mejlen jag skrivit till några närmaste som sedan får hamna i word. Dö.

Regiövningen ägde ju förövrigt rum idag. Jag kände mig extremt låg. Inte psykiskt, utan i mitt fysiska beteende. Konstigt att det kan vara så ibland. Men det var kul i alla fall. Så tummen upp på det. Och tummen ner på att behöva gå till skolan klockan tio imorgon bitti. Och att ha engelskauppgifter att lämna in innan klockan är över tolv i natt. Inga höjdare, cheerful. Har gett mig själv en morot: Var klar innan halv nio och du får gå till ICA och köpa en youghurt eller vad jag nu vill.
Puss.


Kommentarer
Postat av: lillasyster

KAN DU KOLLA DIN EPOST?!!

jag har skickat en sak som jag behöver jhjälp med!

Det är brådis

Älskar dig,

storasyster<3

2010-02-06 @ 08:24:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0