Myssöndag.

Det här är en perfekt dag. Igår vid sju gick jag från skolan med det glada "Du är ledig imorgon" i öronen. Visst är det sjukt att jag tycker det är lyxigt att få vara ledig på en söndag? Så jag joggade och tog mig sedan till affären för att handla. Jag var helt otroligt törstig vilket gjorde att jag bara handlade konstiga grejer. Har ni handlat som törstiga någon gång? Det enda  man vill ha är saker med vatten. Jag köpte för första gången en gurka och även äpple-halstabletter. Varför dom? Jo, jag åt dom för hundra år i Kläppen, och det får mig tänka på jättegott kallt vatten. Helknasigt.

Sen kom jag hem och såg Kiss kiss bang bang. HELT SJUKT BRA FILM. Man skulle kunna se den bara för slutet för det är så himla roligt. Lite dåligt samvete hade jag ändå för att jag inte var hos Liza och Bamse och spelade spel. Jag hade glömt bort det, och när jag såg Joannas påminnelse så var klockan redan sju och jag var så trött. Jag hade inte haft en ledig kväll på en vecka och det enda jag ville var att komma hem, vara ensam, ta det lugnt och somna tidigt (vilket jag gjorde, klockan tio).
Imorse så gick jag upp för fyrtio minuter sedan och handlade frukost, vilket är en av de mysigaste saker man kan göra. Så nu har jag druckit ett glas proviva och ätit nybakt bröd. Myyyys.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0