Shit.

Jag hade den värsta dagen på evigheter igår. Alltså en riktigriktig bottendag. Jag sa redan på morgonen när jag glömt mina stödord till redovisningen att det här var en hemsk dag. Då räknade jag inte med att det skulle bli mycket värre - som i känslomässigt värre.
En annan dålig sak med gårdagen som definitivt är överhängande är att min mobils nätverk inte fungerar. Det hade varit okej om jag bott hemma, men att inte kunna ringa en endaste närstående jäkel är såååå jobbigt. Speciellt igår då jag verkligen behövde det. Detta mobilproblem har skett förut och förra gången fixade det sig efter något dygn. Så telefonen har ca fyra timmar på sig med andra ord. Cheerful.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0