Soon means future, wherever it is

Jag har den senaste tiden haft så sjukt mycket tankar i huvudet om min framtid. Skrämmande sak det där, framtiden. Var är jag om tio år? Jag vet VAR jag vill vara om tio år, men problemet är hur jag ska komma dit. Kämpa hårt som fan står givetvis på listan, men jag vet inte vart jag ska börja. Söka till DI kommer jag väl att göra, men frågan är om jag inte vill söka till en skola i USA eller England. New York film school låter förstås himla bra men jag behöver mer information. Jag vill ha det bästa möjliga, det är jag helt säker på. Bli bättre på engelska är väl till att börja med. Lära mig så många engelska filmtermer som möjligt? Göra glosor av ett engelskalexikon? Läsa hur många engelskspråkiga som helst?
"Varsegod, börja."

Joe Wright in action

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0