Dramatiskt dissad

Min lillasyster kommer ner och säger mycket sorgset:
- Emelie jag blev dissad...
Oj tänker jag, och undrar hur detta kom sig. KillensomMalingillar gillar ju henne tillbaka, och hon är ganska mesig och gör aldrig något som går att dissa.
- Alltså jag har aldrig uppskatttat det förut men jag tycker om att kunna prata med tjejer på stan och så. Och Emelie, det är något fel på familjen för dom har typ överbett. När man kollar dom i spegeln så har dom tänderna över tändern, såhär (visar)...
Jag börjar ana vad det handlar om:
- Alltså, det var din sim som blev dissad?
- Ja? Min kille. Han försökte prata med en tjej.

Jag är nog inte den enda som spelar för mycket sims.


Kommentarer
Postat av: lillasyster

hahaha älskar dig också!<3

2010-01-10 @ 12:14:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0