Filmen Saknad: Fotografering

Jag och resten av teamet blev kallade till fotografering. Alla skulle ha varsin bild på sig själva. Lite "till nytta", men främst för att det är "en kul grej". Så hur gick då den roliga grejen? Bra! Och det var kul till och med. Jag gillar inte att bli fotograferad, och detta var ingen undantag - men en perfekt start för gruppens framtida samarbete skulle jag vill kalla det. Man fick lära känna och prata lite med varandra en aning. Då jag och Andrea precis kommit från gympan då vi dansat oss trötta så var vi båda en aning hyperaktiva på detta möte. Jag var nog lite för fnittrig för min egen smak, men å andra sidan var det lättare att prata med de andra i det tillståndet. Cheerful!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Sjung ut:

Trackback
RSS 2.0